Τετάρτη 19 Δεκεμβρίου 2012

Εν αρχή αυτοδημιουργήθην εγώ






Αυτή τη στιγμή δεν υπάρχω. Ας με δημιουργήσω λοιπόν. ΖΑΠ, έτοιμο. Τώρα πρέπει να αποφασίσω για τα χαρακτηριστικά μου. Είμαι ένα υπερκόσμιο ον με δυνάμεις χωρίς όρια. Ότι σκέφτομαι  πραγματοποιείται. Εκτείνομαι σε όλο το σύμπαν και έχω πολύ όρεξη να συνθέσω ζωή από το τίποτα. Ως εκ τούτου θα διαιρέσω τον εαυτό μου στα 3 για να δημιουργήσω 2 υποπροσωπικότητες οι οποίες θα συν-εκτελέσουν το έργο μου. Ο Αρχιτέκτονας-εγώ θα κατασκευάσει τον χώρο στον οποίο θα ζήσουν τα πλάσματα μου. Ο Ζωοδότης-εγώ θα δώσει πνοή στα πλάσματα μου. Τέλος, ο Θεός-εγώ θα φροντίσει την εξέλιξη των πλασμάτων μου ανάλογα με την συμπεριφορά τους και τη λατρεία τους προς το πρόσωπο μου ή όχι.
Αρχιτέκτονας-εγώ: Λοιπόν, είναι προφανές πως το μόνο γεωμετρικό σχήμα το οποίο εξυπηρετεί τους νόμους της φυσικής ενός τόπου ο οποίος θα αποτελέσει τον χώρο κατοικίας τρισεκατομμυρίων πλασμάτων είναι αυτός μίας σφαίρας. Θα υπάρχει και ο νόμος της βαρύτητας ο οποίος θα απαγορεύει στα πλάσματα να χύνονται στο διάστημα. Βάζω και 2-3 στρώσεις αέρα ανάμεσα στο χώρο κατοικίας και στο διάστημα για να είμαστε σίγουροι ότι δεν θα παρανομήσει κανένας.  Ο χώρος αυτός θα ονομαστεί  Γη γιατί κατά κύριο λόγο θα καλύπτεται από χώμα. Ας βάλουμε και λίγο νερό εδώ κι εκεί. Ένα ωραίο μπλεδάκι. Ωχ μου ξέφυγε λίγο παραπάνω. Δεν πειράζει θα βάλω λίγο εδώ κι εκεί μέσα στη στεριά σε φάση λίμνες ποτάμια βρύσες λακκούβες και τέτοια. Καλά είμαι και πολύ μόρτης.  Ωχ εδώ έβαλα λίγο παραπάνω και αυτή η χώρα θα είναι κάτω από το νερό αλλά δεν πειράζει. Θα παίζουν καλό ποδόσφαιρο αντ’ αυτού. Τα ψηλά σημεία αντιθέτως θα είναι τα βουνά και συνήθως εκεί θα κάνει κρύο. Επίσης μερικά βουνά θα ξερνάνε φωτιά.
Ζωοδότης-εγώ: Καλή φάση. Λοιπόν έχουμε και λέμε. Νερό, αέρας, επιφάνεια της γης και κάτω από την επιφάνεια. 4 διαφορετικοί τρόποι ζωής. Στο νερό τα ζώα θα κολυμπάνε και θα αναπνέουν κανονικά  δεν θα μπορούν όμως να ζήσουν στην επιφάνεια της γης. Επίσης δεν θα μουλιάζουν. Ποτέ. Στον αέρα τα ζώα θα πετάνε και δεν θα μπορεί να τα πιάσει κανείς. Θα είναι τα πιο ελεύθερα και πιο ευτυχισμένα πλάσματα του πλανήτη. Υπόγεια της γης θα ζουν τα πιο άσχημα, τα πιο γλοιώδη και τα πιο μίζερα πλάσματα. Σκουλήκια, κατσαρίδες, τυφλοπόντικες, πολιτικοί και τηλεφωνήτριες Forthnet. Στη γη θα υπάρχουν κάθε είδος ζώων. Μεγάλα, μικρά, μεσαία, με μεγάλα νύχια, με μεγάλα δόντια, με πολύ τρίχωμα, με μεγάλα βυζιά και ότι άλλο μειονέκτημα ή πλεονέκτημα μπορεί να έχει κάποιο ζώο απέναντι σε κάποιο άλλο. Επίσης θα υπάρχει και ο άνθρωπος ο οποίος θα είναι το ανώτερο είδος του πλανήτη. Θα έχει συνείδηση, θα έχει νοημοσύνη και θα καθορίζει την μοίρα του πλανήτη.
Θεός-εγώ: Θεωρώ άδικο να καθορίζεται η μοίρα του πλανήτη αποκλειστικά από τον άνθρωπο. Όντως είναι σώφρον να είναι ο μοναδικός εξαιρετικά νοήμων οργανισμός. Κατά αυτόν τον τρόπο εξασφαλίζουμε την ειρήνη στην γη. Στην αντίθετη περίπτωση θα είχαν συνέχεια πόλεμο τα διάφορα είδη νοημόνων οργανισμών και θα προσπαθούσαν ο ένας να επιβληθεί στον άλλον. Παρ’ όλα αυτά είναι άδικο μόνο ο άνθρωπος να αποφασίζει τι και πως. Λόγο θα έχουν και τα υπόλοιπα ζώα.
Ζωοδότης-Εγώ: Εντάξει. Συμφωνώ. Επ’ αυτού προτείνω να κατοικήσουν στη γη πρώτα κάτι τεράστια σαυροειδή πλάσματα τα οποία κάποια στιγμή καθώς δεν θα με προσκυνούν, θα τα συντρίψω για παραδειγματισμό. Έτσι η ανθρωπότητα θα γνωρίζει τι μπορώ να κάνω.
Θεός-Εγώ: Ακριβώς! Σε περίπτωση λοιπόν που οι δεινόσαυροι δεν εξελιχθούν σε νοήμονα πλάσματα και δεν φτιάξουν ναούς στο όνομα μου θα τους αφανίσω με μία βροχή από μετεωρίτες. Σε περίπτωση που οι γάτες πιστέψουν στο όνομα μου και ψέλνουν όλη μέρα την Μιάου-Μιάου προσευχή θα τους δώσω μία χώρα την Αίγυπτο την οποία θα διοικούν ως θεές και επίσης η όλη η ανθρωπότητα εν αγνοία της θα τις υπηρετεί σαν θεές! Σε περίπτωση που οι αγελάδες από την άλλη με υπακούσουν και στερηθούν κάθε άλλο φαί εκτός από χόρτα και τραγουδάνε την Μουυυυυ προσευχή εις το όνομα μου θα τους δώσω μία χώρα την Ινδία να διοικούν ως θέες και μία εκλεκτή από αυτές θα έχει βασικό ρόλο στην εκπομπή μεγάλης τηλεθέασης «Πολύ την Κυριακή».
Ααρχιτέκτονας-Εγώ: Από ότι κατάλαβα η εύνοια μας υπέρ κάποιου είδους θα είναι υπό προϋποθέσεις.
Θεός-Εγώ: Ακριβώς! Θα πρέπει να βάλουμε πειρασμούς στους ανθρώπους έτσι ώστε να μην είναι αυτονόητη η λατρεία μας.  Για παράδειγμα θα κάνουμε μερικούς μαύρους, μερικούς κίτρινους, μερικούς κόκκινους ανθρώπους έτσι ώστε μερικοί από αυτούς να νιώθουν διαφορετικοί από τους άλλους και να επιθυμούν να επιβληθούν. Αν αποτύχει σε αυτήν την δοκιμασία η ανθρωπότητα και ξεχάσει ότι ανήκουν όλοι στο ίδιο είδος θα γεννηθούν πολλές μικρές ανθρωπότητες με την ονομασία έθνη τα οποία θα καθορίζονται μεταξύ άλλων και γεωγραφικά και θα είναι μονίμως σε πόλεμο με τις υπόλοιπες μικρές ανθρωπότητες. Δυστυχία, πόνος και μίσος θα κυριαρχήσουν. Επίσης ο άνθρωπος θα έχει την ευκαιρία να ανελιχθεί πνευματικά ανεξαρτήτως των συνθηκών. Όσο περισσότεροι άνθρωποι αντιθέτως υποκύπτουν στην οκνηρία της ζωώδους ύπαρξης τόσο περισσότερο θα σπέρνουμε ριάλιτι, κουτσομπολίστικα περιοδικά, τηλεμάρκετινγκ, οπαδικές εφημερίδες, την Μαρία Μπεκατώρου και τον Γιάννη Αλαφούζο. Ο Γιάννης Αλαφούζος βασικά θα συμβολίζει το ανώτατο επίπεδο βλακείας για την ανθρωπότητα. Σιγά-σιγά κομμάτια της θα ξεχάσουν να μιλάνε, θα φοράνε μπότες το καλοκαίρι, θα κάνουν σεξ από τον υπολογιστή τους, θα ψηφίζουν στη τύχη και θα χορεύουν YMCA εν έτη 2012. Αν αντιθέτως η ανθρωπότητα αρπάξει τις ευκαιρίες της θα την ανταμείψουμε το κομβικό έτος 2000 με ένα υπεργαμάτο δωρεάν περιοδικό Το Καλειδοσκόπιο το οποίο θα αλλάξει ριζικά τις ζωές όσων παίρνουν να διαβάσουν κάτι όταν πάνε τουαλέτα.
Ζωοδότης-Εγώ: Θα δώσουμε στον άνθρωπο τρομερό πλεονέκτημα σε περίπτωση που του δώσουμε το αποκλειστικό προτέρημα να κατέχει συνείδηση και κριτική σκέψη εν αντιθέσει με τα υπόλοιπα ζώα τα οποία θα ζουν τη ζωή τους βασιζόμενα στα ένστικτα τους. Πως θα δικαιολογείται αυτό το δώρο από τον άνθρωπο;
Θεός-Εγώ: Καλό θα είναι να μην υπάρχει μία και μοναδική θρησκεία εις το όνομα μου. Θα αφήσουμε αποδείξεις οι οποίες θα οδηγήσουν στη δημιουργία διάφορων θρησκειών. Προφανώς όλες ανεξαιρέτως θα φωτογραφίζουν εμένα με τον ένα ή τον άλλο τρόπο αλλά οι άνθρωποι είναι ελεύθεροι να επιλέξουν τον τρόπο που θα με λατρεύουν.  Άλλοι θα νομίζουν ότι είμαι χοντρός, καραφλός χαμογελαστός και συνέχεια καθιστός. Άλλοι θα νομίζουν ότι η μεγαλύτερη δύναμη μου είναι να πετάω κεραυνούς και άλλοι ότι ο γιος μου μετακόμισε στη γη. Όλες οι θρησκείες θα είναι ένας αχταρμάς από παραμύθια, ανακρίβειες, κλεμμένα μεταξύ τους στοιχεία και υπερβολές. Όλες όμως θα βασίζονται σε σκόρπια θραύσματα αλήθειας και όλες θα είναι φύσει καλοπροαίρετες. Γι’ αυτό και το όνομα μου θα λατρεύεται όποτε κάποιος πιστός ακολουθεί πιστά κάποια από αυτές τις θρησκείες. Άλλωστε όλες σε μένα θα αναφέρονται-στον μεγαλόπνοο δημιουργό τους. Επίσης θα υπάρχουν άθεοι οι οποίοι δεν θα ασπάζονται κάποια από τις υπάρχουσες θρησκείες και θα υποστηρίζουν ότι όλα προήλθαν τυχαία. Φιλότιμη σκέψη και γενναία αλλά καταδικασμένη προφανώς. Η Γη θα συνίσταται λοιπόν από πιστούς και μη πιστούς. Όσο διατηρείται η ειρήνη μεταξύ τους και δεν μάχονται για το ποιος είναι λιγότερο λάθος και ποιανού η βλακεία είναι λιγότερο βλακεία τόσο η ανθρωπότητα θα ανθίζει. Όσο ο άνθρωπος προσπαθεί να καταπατήσει τα πιστεύω του άλλου και να επιβληθεί ως «καλύτερος» τόσο η ανθρωπότητα θα βυθίζεται όλο και πιο βαθιά στο λάκκο με τα σκατά. Ο μουσουλμανισμός θα είναι η πιο επιθετική πανδημία πάνω στη γη. Ο χριστιανισμός θα είναι υπεύθυνος για τον θάνατο εκατομμυρίων. Στην ανατολή η θρησκεία των ανθρώπων: η πολιτική θα θριαμβεύσει έναντι εμού. Ο άνθρωπος δηλαδή θα κυλήσει στην καταστολή, την αιματοχυσία και το χάος  αν ακολουθήσει τον δικό του δρόμο και όχι τον δρόμο της αλληλεγγύης, της αρμονίας και της άνευ όρων αγάπης που προτείνω εγώ.
Αυτά για αρχή και βλέπουμε!


Υπάρχει θεός; Δεν υπάρχει θεός; Αν η επιστήμη μπορεί να εξηγήσει πως φτάσαμε από τον μονοκύτταρο οργανισμό στον άνθρωπο γιατί δεν μπορεί να εξηγήσει πως φτάσαμε από το τίποτα στον μονοκύτταρο οργανισμό; Αν ο θεός έφτιαξε από το τίποτα τον μονοκύτταρο οργανισμό ποιος έφτιαξε τον θεό; Αιώνια αναπάντητα ερωτήματα που προσπαθούν να ισορροπήσουν στο τεντωμένο σκοινί της πραγματικότητας  όταν παράλληλα τέρατα της μοιρολατρίας και του φανατισμού σαμποτάρουν την παραμικρή τους κίνηση. Παγκοσμίας φήμης επιστήμονες που πιστεύουν στον θεό, επιστημονικά αδιέξοδα, θρησκευτική ηλιθιότητα, αιματηρές μάχες και σκανδαλωδώς διατηρητέα αντιμαχία συντελούν το πεδίο μάχης των ερωτημάτων αυτών.
Σε προσωπικό επίπεδο δεν ξέρω τι ισχύει προφανώς. Σε περίπτωση πάντως που όντως ένας θεός ξεκίνησε τα πάντα, κάπως έτσι φαντάζομαι την διαδικασία λήψης αποφάσεων. Βασικά, ακριβώς έτσι. Ένα υπερκόσμιο ον το οποίο αυτοδημιουργήθηκε και έφτιαξε έναν κόσμο στον οποίο το μοναδικό με συνείδηση και δυνατότητα να μεγαλουργήσει ον δεν πρέπει να πέσει στην παγίδα του μίσους και του πολέμου με τους «άλλους». Τοποθέτησε στρατηγικά τις παγίδες του και κάθεται κάπου εκεί έξω άνετα και παρακολουθεί τρώγοντας υπερκόσμια ποπ-κορν πόσο πολύ τα έχουμε σκατώσει. Πόσο άσχημα έχουμε συμπεριφερθεί και πόσο λίγο διαφέρουμε τελικά από τα παρορμούμενα από το κτηνώδη ένστικτα τους ζώα. Πόσο δίκιο έχει τελικά ο Αριστοτέλης που είπε ότι ο άνθρωπος είναι το χειρότερο ζώο. Που ξέρεις; Μπορεί κάποτε να βρούμε και ηχογραφημένο το παραπάνω «διάλογο» και να με κάνετε μετά προφήτη σας. Ποτέ δεν ξέρεις. «Άγνωσται αι βούλαι του Κυρίου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου